برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زابل
   [صفحه اصلی ]     [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت ::
مدیریت بودجه::
مدیریت امور مالی::
مدیریت امور اداری::
امور قراردادها::
مدیریت نوسازی وتحول اداری::
گروه فنی و نظارت بر طرح های عمرانی::
فرایندها::
انتصابات::
خدمات الکترونیکی ::
واحد آموزش::
واحد کارپردازی::
ارتباط با ما::
::
سلامت خود را بسنجید

AWT IMAGEسنجش وضعیت تغذیه

AWT IMAGEارزیابی خطر بیماری دیابت

AWT IMAGEارزیابی طول عمر و سلامت عمومی

AWT IMAGEآیا مستعد اعتیاد هستید؟

..
:: معرفی مدیریت نوسازی و تحول اداری ::
مدیریت نوسازی و تحول اداری:

    این مدیریت شامل گروههای ذیل میباشد:
1- گروه مهندسی سازمان(تشکیلات سابق)
2- گروه مهندسی مشاغل(طبقه بندی مشاغل سابق)
3- گروه آموزش(کارکنان)
4- گروه تحول اداری
5- گروه ارزشیابی(کارکنان)
دفعات مشاهده: 2373 بار   |   دفعات چاپ: 370 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 7 بار   |   0 نظر
::
:: معرفی واحد ::

AWT IMAGE

 
 

 

نام و نام خانوادگی:محمود فرخزاد 
سمت:کارشناس مسئول مهندسی مشاغل ومدیرنوسازی
سابقه خدمت:12سال
مدرک تحصیلی:لیسانس مدیریت

شرح وظایف: برگزاری کمیته انتصابات وانتقالات –بررسی شرایط احراز مشاغل باتوجه به پست سازمانی – ارتقاءوتنزل گروه  -احتساب دوره های آموزشی به منظور اعطای گروه-درج مدارک تحصیلی اخذ شده توسط پرسنل ازطریق طرح درکمیته اجرایی طبقه بندی مشاغل-بررسی وتصویب انتصابات پرسنل باوجه به قوانین ومقررات 
   
 نام و نام خانوادگی:مهدی پودینه

سمت:کارشناس مسئول مهندسی سازمان

سابقه خدمت:10سال

مدرک تحصیلی:لیسانس مدیریت 
شرح وظایف:اختصاص ردیف سازمانی –تبدیل پست های سازمانی به پستهای موردنیاز دانشگاه –پیگیری متناوب ودورهای چارت سازمانی دانشگاه جهت ارتقاء آن –تبدیل پست های سازمانی موردنیاز دستگاه ازمحل پست های بلا تصدی –افزایش وارتقاء پست های سازمانی بیمارستان براساس افزایش تخت های فعال بیمارستانی

 
 نام و نام خانوادگی:حمیدرضا بزی 

سمت:کارشناس ارزشیابی
سابقه خدمت:7سال
مدرک تحصیلی:کارشناسی اقتصاد

  
شرح وظایف:ارزشیابی سالیانه پرسنل-درصد بندی نمرات ارشیابی –رسیدگی به شکایات ارزشیابی –تهیه وتکمیل شناسنامه های ارزشیابی تمامی پرسنل شاغل دردانشگاه-بررسی شرایط احراز پرسنل برای  استفاده از گروه تشویقی –تعیین وانتخاب کارکنان برجسته بانظر مدیریت واحد مربوطه وتائید واحد ارزشیابی

   
 نام و نام خانوادگی: آرزو مظاهری
سمت:کارشناس دبیر خانه تحول ادری
سابقه خدمت:6سال
مدرک تحصیلی:
لیسانس مدیریت 
شرح وظایف:جمع آوری گزارش عملکرد هرشش ماه یکبار واحدها –جمع آوری مستندات شاخصهای عموی واختصاصی واحدها واراته به تحول اداری استانداری-شرکت درجلسه دفاعیه استانداری جهت معرفی ادارات  نمونه

   
 نام و نام خانوادگی:مریم خوش چشم

سمت:کارشناس آموزش
سابقه خدمت:6سال
مدرک تحصیلی:

لیسانس مدیریت آموزشی
شرح وظایف:برگزاری کمیته آموزش دانشگاه –نیازسنجی آموزشی – اخذ مجوزدوره های آموزشی عمومی از معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت بهداشت که قبلا مجوز برگزاری نداشته -برگزاری دوره های آموزشی رسته داری ومالی –نظارت برکار واحدها درخصوص برگزاری دوره های بهداشتی ودرمانی-معرفی پرسنل تازه استخدام به دوره توجیهی بدوخدمت کارکنان دولت –معرفی پرسنل به آموزشگاههای طرف قرداد دانشگاه جهت شرکت دردوره های کامپیوتروزبان انگلیسی-بررسی شناسنامه های آموزشی پرسنل جهت اعطاء گواهینامه های نوع دوم که باتوجه به مدرک تحصیلی متفاوت می باشد- پیگیری سندهای مالی دوره های برگزارشده رسته ادرای ومالی –معرفی پرسنل به واحدهای محل خدمت جهت دریافت  دریافت شهریه دوره کامپیوتر وتوجیهی

 

 

گزارش عملکرد مدیریت نوسازی و تحول اداری درسال 88

1-معرفی حدود 50 نفر از پرسنل تازه استخدام جهت شرکت در دوره توجیهی بدو خدمت

2-برگزاری دوره های آموزشی آیین نگارش مکاتبات اداری وخلاقیت حل مسئله قانون مدیریت خدمات کشوری برای پرسنل اداری ومالی دانشگاه در دو گروه 100 نفره

3-معرفی و آموزش 180 نفر از کارکنان دانشگاه برای شرکت در دوره هفتگانهICDL کامپیوتر

4-تهیه و تکمیل شناسنامه آموزشی جهت 1530 نفر پرسنل رسمی و پیمانی دانشگاه

5 -برگزاری کمیته انتقالات و انتصابات 4 مرحله

6-انتصاب حدود 40 نفر از کارکنان طبق مقررات و ضوابط اداری

7-انتقال حدود 40 نفراز کارکنان طبق ضوابط و مقررات اداری

8-تعیین شرایط احراز پست های سازمانی در آگهی استخدام نیروهای جدید

9-بررسی و درصد بندی فرمهای ارزشیابی 1530 نفر پرسنل رسمی و پیمانی دانشگاه جهت اعمال تصمیمات اداری

10-تکمیل شناسنامه ارزشیابی جهت 1530 نفر پرسنل رسمی و پیمانی دانشگاه

11-تهیه چارت پیشنهادی دانشگاه طبق طرح گسترش شبکه های بهداشتی درمانی و ارسال آن به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیگیری مجدد

12-مراجعه به مرکز توسعه و تحول اداری وزارت بهداشت جهت پیگیری وضعیت تشکیلات پیشنهادی در سه مرحله

13-اعلام و اختصاص پست های بلا تصدی جهت آگهی استخدام

14-اعلام و اختصاص پست های بلا تصدی جهت تبدیل وضعیت61 نفر از پرسنل قراردادی به پیمانی

 15-اختصاص پست های سازمانی پیشنهادی به متقاضیان طرح ، امریه ، پیام آور ، ضریب کا به تعداد 58 نفر

16-بازدید از کلیه مراکز و واحد های تابعه دانشگاه اعم از معاونتها ، دانشکده ها ، بیمارستانها ، مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و ارائه گزارش جهت ساماندهی نیروها و پرسنل شاغل موجود در واحد های مذکور که تعداد حدود 1530 نفر بصورت رسمی و پیمانی و حدود 470 نفر بصورت قراردادی و حدود 443 نفر بصورت شرکتی انجام وظیفه می نمایند .

17 -بررسی عملکرد 6 ماهه سال 87 و ارسال آن به استانداری

18-بررسی فرمهای شاخصهای عمومی دانشگاه و تهیه مستندات و ارائه آن به استانداری

19-شرکت در جلسه دفاعیه دانشگاه در خصوص شاخصای عمومی دانشگاه

20-بررسی فرمها و تهیه مستندات شاخصهای بهره وری معاونت بهداشتی و معاونت درمان و ارائه آن به استانداری

 

 

دفعات مشاهده: 5176 بار   |   دفعات چاپ: 746 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 141 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش معرفی واحد اینجا را کلیک کنید.
معاونت توسعه مدیریت و منابع Department of Resources Development and Management