برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زابل
   [صفحه اصلی ]     [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت ::
مدیریت بودجه::
مدیریت امور مالی::
مدیریت امور اداری::
امور قراردادها::
مدیریت نوسازی وتحول اداری::
گروه فنی و نظارت بر طرح های عمرانی::
فرایندها::
انتصابات::
خدمات الکترونیکی ::
واحد آموزش::
واحد کارپردازی::
ارتباط با ما::
::
سلامت خود را بسنجید

AWT IMAGEسنجش وضعیت تغذیه

AWT IMAGEارزیابی خطر بیماری دیابت

AWT IMAGEارزیابی طول عمر و سلامت عمومی

AWT IMAGEآیا مستعد اعتیاد هستید؟

..
:: تشریح وظایف مدیریت توسعه ::

 

 

 

AWT IMAGE

 

  • رسیدگی به هدفهای اجرایی دانشگاه و چگونگی گردش کارها و روشهای کار در واحدهای مختلف
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین مربوط به امور استخدامی و معاملاتی، تدارکاتی و پشتیبانی
  • ارائه گزارشهای توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظارت
  • اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای تابعه و صدور دستور پرداختهای لازم و نظارت عالی بر کلیه دریافتها و پرداختهای دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات
  • شرکت در شوراها، کمیسیونها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی و اداری در چار چوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه
  • تعیین مدیران حوزه معاونت پشتیبانی پس از تأیید ریاست دانشگاه ، نظارت بر حسن اجرای امور واحدهای آن و ارائه راهنماییهای لازم
  • انجام بازرسیهای لازم و ارزشیابی کمی و کیفی واحدهای پشتیبانی به منظور ارائه به رئیس دانشگاه جهت پویایی بیشتر دانشگاه
  • تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی جهت تصویب هیأت امنا بر اساس قانون بودجه کل کشور به تفکیک برنامه ها و فعالیتهای دانشگاه و اجرای آن
  • نظارت بر مصرف اعتبارات جاری و عمرانی اختصاصی مطابق بودجه های تفصیلی مصوب و قوانین و مقررات مربوط
  • برنامه ریزی طرحهای کوتاه مدت و بلند مدت ساختمانی دانشگاه و تهیه طرح استقرار واحدها در آنها
  • رسیدگی به انجام روشهای کار در دانشگاه و پیشنهاد برنامه های بهبود این روشها با هدف ایجاد تحول اداری
  • ایجاد هماهنگی بمنظور اجرای برنامه های کار آموزی کارکنان دانشگاه و اجرای طرحهای آموزش ضمن خدمت کوتاه مدت و پودمانی کارکنان دانشگاه و اعزام کارکنان به مرکز آموزش ضمن خدمت
  • نظارت بر جمع آوری و بررسی بودجه های پیشنهادی واحدهای مختلف و تلفیق و هماهنگ ساختن آنها با در نظر گرفتن اولویتهای تعیین شده و تهیه بودجه تفصیلی و مبادله موافقتنامه های مربوط و تفاهم در مراجع ذیصلاح
  • نظارت بر تنظیم طرحهای عمرانی و ایجاد هماهنگی در اجرای طرحهای مذکور
  • نظارت مالی بر تنظیم قراردادهای دانشگاه و حسابرسی های اداری و سیستماتیک کلیه واحدهای دانشگاه
  • ارائه نظرات مشورتی، اداری، مالی، تشکیلاتی به رئیس دانشگاه و هم فکری در انتصاب مدیران ستادی استانی و مراکز آموزشی تابعه
  • ارائه طرحها و پیشنهادات لازم بمنظور جلب کمکهای مردمی و نهادها در جهت افزایش در آمد و نظارت بر هزینه آنها بر اساس آئیین نامه های مالی و معاملاتی دانشگاهی و سایر مقررات عمومی پستی
  • تعیین و پیشنهاد سیاستها و خط مشی دانشگاه و تدوین دستورالعملهای مربوط در امور اجرایی، پشتیبانی، اداری و مالی و مراقبت در رعایت مقررات مربوط
  • برنامه ریزی و هماهنگی نظارت بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و انتخاب افراد شایسته با توجه به مقررات و طرح ریزی نظام جذب، بهسازی و نگهداری نیروی انسانی دانشگاه
  • نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون و رفاه و ورزش کارکنان و تهیه و اجرای طرحهای حمایتی و تشویقی مربوط
  • ساماندهی فعالیتهای مربوط به تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی و نیز طراحی و اصلاح ساختار دانشگاه با توجه به شرایط محیطی و چشم انداز آینده
  • برنامه ریزی جهت شناخت نیازهای اجرایی، اداری، مالی، پرسنلی و تدوین برنامه های لازم جهت رفع نیازهای مذکور و هماهنگی و نظارت بر فعالیتهای اجرایی مرتبط
  • تدوین برنامه های مورد نیاز جهت پشتیبانی از فعالیتهای اجرایی و افزایش بهره وری
  • برنامه ریزی لازم بمنظور تهیه و جمع آوری اطلاعات و طبقه بندی و تجزیه و تحلیل آنها
  • همکاری و هماهنگی با دفتر ریاست و روابط عمومی در برگزاری جشنها، سوگواریها، مراسم، کنفرانسها و سمینارهای دانشگاه
  • انجام سایر امور محوله از طرف ریاست دانشگاه بر حسب مورد و ارائه آمار و تهیه گزارش فعالیتها به هیأت رئیسه و ریاست دانشگاه
دفعات مشاهده: 4852 بار   |   دفعات چاپ: 667 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 143 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش شرح وظایف اینجا را کلیک کنید.
معاونت توسعه مدیریت و منابع Department of Resources Development and Management